Miesięczne archiwum: Listopad 2003

Czy uważam się za mężczyznę?

Dobre pytanie zadał Kostek pod poprzednią notką… Chciałem mu odpowiedzieć, ale uznałem, że pytanie to nadaje się raczej na nową notkę niż na odpowiedź… Czy ja uważam się za mężczyznę? …………….(myślę)…………….. Nic nie wymyśliłem. Napiszę co wiem. Wiem, że nie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 5 komentarzy

Jeszcze trochę mojej historii…

Już pisałem o mojej przeszłości, ale to się nie da tak wszystko na raz i do końca… I będę wracać do tego tematu, aż wszystkiego sobie nie wyjaśnie, nie poukładam, bo kto wie, może dojdę do jakichś ciekawych wniosków… Dziś … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 3 komentarze

Miłość, zakochanie, zauroczenie… w końcu rodzina…

Temat z serii opisowo-rozważaniowych ;) Znów do niego wracam, bo dziś mam taki nastrój… No więc pisałem kiedyś, że nigdy nie byłem zakochany… bo nie byłem, to prawda, miłość to musi być głębokie uczucie… Ale nie mogę powiedzieć, że nigdy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 3 komentarze

Boję się…

Codzień zmagam się z różnymi uczuciami… raz jest to ból, raz straszna wściekłość, innym razem rezygnacja, lęk albo smutek… dziś kilka słów o lęku… Boję się… boję się, że nie ułożę sobie życia… boję się, że nie poradzę sobie jako … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 4 komentarze

Jak wielu ludzi myli się co do mnie…

Tak w sumie, to ja nie wiem do końca co ludzie o mnie myślą… Mają mnie za „dziwną”, „nienormalną”, to oczywiste… ale co oni mogą sobie jeszcze myśleć? Nie wiem… i nie wiem czy chcę to wiedzieć… W sumie dziewczyny … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 8 komentarzy

Co za dzień…

Mogę uznać, że miałem dziś szczęście :) ale nie będę tu się dokałdnie rozpisywał, bo chce mi się spać. W szkole doznałem szoku ;) widząc koleżankę w butach na obcasie (dziewczyny… ja nie mogę… wytłumaczcie mi co takiego jest w … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

kom

Musze sprawdzic jak sie dodaje notki z komorki (puki jeszcze mam kase na koncie) bo to mi sie moze kiedys przydac :>

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 1 komentarz

Miłe zaskoczenie

Aż mnie zatkało dziś… przychodzi koleżanka i mi wręcza książkę, ze słowami, że jak ją zobaczyła, to pomyślała sobie o mnie, że na pewno chcę ją przeczytać (bo to jakby horror) i dlatego ją wypożyczyła… o kurcze, ktoś czasem o … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 3 komentarze

Tom Hanks

To dość fajny aktor :) Wcześniej niespecjalnie zwracałem na niego uwagę. Ale w ostatnim czasie oglądałem z nim kilka filmów. Dobry jest, trzeba mu to przyznać :) Więc ponieważ zaczyna się właśnie „Szeregowiec Ryan” to idę oglądać :) Uuu.. ależ … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 2 komentarze

Ironia losu? Los po prostu się na mnie uwziął…

Dziś był beznadziejny dzień… Stałem sobie w szkole trochę odsunięty od klasy i tak sobie rozmyślałem… dziewczyny, chłopaki i ja… nie należący ani do jednych, ani do drugich… trzecia płeć… tak, to dobre określenie… W dodatku po południu pokłuciłem się … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , , | 6 komentarzy

Kolega z przeszłości…

Znałem kiedyś chłopaka, nawet można powiedzieć że się kolegowaliśmy… On był… hm… jakby to powiedzieć… On był trochę jak dziewczyna. Niektórzy się śmiali, że z niego jest dziewczynka. A jak był jeszcze mniejszy chciał ubierać się w sukienki, bawić lalkami. … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 5 komentarzy

Sms-y…

Eh te sms-y ;) Fajnie jest dostać sms-a od kogoś kogo się kocha… czy chociażby lubi… No ale nie czas na sentymenty. Choć lubię dostawać sms-y, to jednak muszę wiedzieć od kogo, jeśli przypadkiem dostanę sms-a lub sygnał od kogoś … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 1 komentarz

Niezręczne sytuacje…

Czyli ciąg dalszy rozważań nad innością ;) Czasem jak rozmawiam z dziewczynami, np. z koleżankami, to po prostu niezręcznie się czuję. One rozmawiają o chłopakach, o kosmetykach itd. a ja tak jakbym je podsłuchiwał czy szpiegował, tak głupio jakoś. No … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 4 komentarze

Świat jest taki…

… no właśnie, jaki? Dziś sobie tak trochę ponarzekam na śwat… No nie wiem jaki jest… ale czasem mam wrażenie, że nie pasuję tu, może to ze względu na ludzi, którzy mnie otaczają… Bo z tego co ja widzę, większość … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

Inny…

Na razie w dalszym ciągu opisuję raczej moje myśli i uczucia niż to co się dzieje, ale puki mam tematy i wszystkiego z siebie nie wyrzucę muszę pisać… Może później jak już do żadnych nowych wniosków nie będę dochodzić, to … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 2 komentarze

Podwójne życie

Od kiedy piszę tego bloga mam wrażenie, że prowadzę podwójne życie… Na codzień jestem dziewczyną (tzn. udaję, że jestem…), chodzę do szkoły, mam kilka pseudo koleżanek, z kilkoma osobami czasem zamienię parę słów, tacy niby znajomi… po prostu stykam się … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 2 komentarze

Błąd…

No wreszcie uporałem się z szablonem, teraz nie ma nawet prawa się niewyświetlać :> Muszę przyznać, że podoba mi się ten szablon chociaż miałem na poczatku wątpliwości :) jest taki policyjny :P Dobra, do rzeczy… Chodzi o to, że zdałem … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 5 komentarzy

8 listopada 2003r

Dziś (a właściwie wczoraj, bo już 9) byłem z mamą w sklepie. I jedna pani pomyliła mnie z chłopakiem :D a najlepsze jest to, że nie czułem się ani dziwnie, ani niezręcznie, nawet mi się to podobało :) Potem sobie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 1 komentarz

…moje marzenia…

Wspomnę może, że mnie wkurza wygląd tego bloga bo jest taki… nijaki, ale to się niedługo zmieni… Co prawda znam się w sopniu średnim na html-u, niestety na „blogowym html-u” nie i sam nic nie stworzę, sle szukałem szablonów, i … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , , | 4 komentarze

Żyję w swojej wyobraźni…

Dzisiaj sobie uświadomiłem, że właśnie tracę życie, właśnie tracę podobno najlepsze lata mojego życia… ono po prostu mi ucieka a ja tak jakby jestem gdzieś w środku obecny ciałem ale nie duchem… Bo dziewczyny gadały o dyskotekach, a że przerwa … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 3 komentarze

blogi…

Chyba zmieniam zdanie na temat blogów. Bywają ciekawe, bardzo ciekawe. Jak na razie dwa czytam regularnie (chyba nie muszę mówić jakie ;) ). I mój blog mi pomaga, tak, przynajmniej mogę się „wygadać”, cieszę się, że go mam! Dziś trafiłem … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 2 komentarze

Reflekcje z okazji Wszystkich Świętych …

Ładnie było wieczorem na cmentarzu :) Dziś Święto Zmarłych, czas zadumy itd… I ja dziś myślałem… o śmierci… a raczej o samobójstwie… I doszedłem do wniosku, że jeszcze nigdy tak na poważnie nie rozważałem takiej możliwości! Owszem, myślałem o tym, … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 6 komentarzy