Miesięczne archiwum: Grudzień 2003

Podsumowanie

Uwaga!!! Będzie długie i może być nudne! Czytaj jeśli chcesz, ale pamiętaj: ostrzegałem! ;) Nadchodzi taki czas, w którym większość ludzi podsumowuje miniony rok, swoje życie… I ja to zrobię, powinienem może jutro, ale nie wiem czy będę miał czas, … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 3 komentarze

Test zdań niedokończonych

Nie głupi wynalazek ten test… Ten z tej strony. Zrobiłem go sobie niedawno, szkoda tylko, że nie wiem co wyszło, bo nie ma wyników :( Postanowiłem za długo się przy odpowiadaniu nie zastanawiać i dość ciekawe rzeczy odpowiadałem. Kilka odpowiedzi: … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 1 komentarz

!!!!

Zdziwiła mnie pewna osoba… Dodam, że starsza osoba. Moja prababcia… a było to tak: Powiedziała do mnie coś w rodzaju: „Wyglądasz jak chłopak”. Na to ktoś z rodziny nie powstrzymał się od opowiedzenia historii jak to mnie pani w sklepie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

Święta, święta i po świętach…

Bo dla mnie właściwie jest już po świętach, gdzyż w sumie to tylko wigilia różni się czymś od innych dni w roku (no chyba, że w któryś dzień świąt jedziemy gdzieś, ale nie chce mi się nawet). Nie podobało mi … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 2 komentarze

Święta!!!

No więc z okazji tych świąt.. ekhm… nie lubię składać życzeń ;) nigdy nie wiem co powiedzieć… więc po prostu: Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Tego życzę Wam wszystkim stałym (i nie stałym ;) ) czytelnikom! I tak właśnie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 6 komentarzy

Dlaczego tak trudno być tym kim się jest fizycznie?

Święta, święta się zbliżają, a mnie się mimo wszystko rozważania trzymają ;) Zastanawia mnie ostatnio pytanie z tematu notki… Dlaczego mi jest trudno? Może to jest tak, że jedni rodzą się kobietami, inni mężczyznami i są to ludzie którym jest … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 5 komentarzy

Dojrzałość

Wiele razy spotkałem się ze stwierdzeniem, że ja jestem dojrzały ponad swój wiek it.d. Być może coś w tym jest. W pewnym sensie tak, może dlatego, że zawsze byłem „spragniony wiedzy”, gdy czagoś nie rozumiałem to nie mogłem spocząć dopuki … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 3 komentarze

Postanowienia na święta :)

No nie tylko na święta. Mam kilka postanowień ogólnie na czas wolny: 1. Odpocząć, odpocząć i jeszcze raz odpocząć! I się wyspać! 2. Może mniej siedzieć przy komputerze, a zająć się trochę czymś innym. 3. Poszukać sobie wzoru tatuażu… Tak! … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 3 komentarze

Benjamin :)

Wygląda na to, że mam dziś imieniny :) Oczywiście mam na myśli imieniny imienia „Beniamin”. A te moje „prawdziwe” też znowu nie tak dawno miałem. Ale właściwie nie obchodzę imienin, wolę urodziny. Jednak korzystając z okazji zastanowię się dlaczego właściwie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 5 komentarzy

Coś jakby próba pierwsza, a raczej nie trzymanie języka za zębami ;)

No i robi się zimno :/ W związku z tym mama mi marudzić zaczyna, że trzeba porządną kurtkę zimową ubrać, no i ok, ubiorę w końcu, choć nie lubię ubierać się jak cebula… Ale to tam nic, zaczyna mi też … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 6 komentarzy

:/

No i proszę… Po raz kolejny okazuje się, że nie tak łatwo jest żyć będąc mną… Szykują się połowinki… Oczywiście nie idę, bo trzeba się odpowiednio ubrać… Kurcze to jest bez sensu… Już sobie wyobrażam co teraz o mnie niektórzy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 5 komentarzy

Wspomnienia z przeszłości…

Na pewno mam kilka wspomnień związanych z tym kim jestem… albo kim nie jestem… no w każdym razie takich ciekawych wspomnień… Jakieś chyba ze dwa i pół roku temu w wakacje wybrałem się z kimś do sklepu. W sumie nie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

Taka sobie niespodziewana notka…

Miałem dzisiaj jeden z najdziwniejszych snów w życiu… Tak to podobno jest, że każdej nocy śnimy około 9 snów, z tego pamiętamy jeden, czasem kilka a najczęściej żadnego. Ja dziś zapamiętałem dwa… Pierwszy był raczej niebardzo sensowny. Biegłem z jakiejś … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 2 komentarze

Jak by to było, gdyby mnie nie było…

To może i ja się pochwalę jaką rolę odgrywam w społeczeństwie ;) Ale tak szczerze, to nie mam się czym chwalić. Żyję sobie na tym świecie wstrętnym, nie wiem po co, chyba po to żeby się trochę pomęczyć. Gdybym zniknął … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 4 komentarze

Czy biologiczna płeć tak bardzo przeszkadza?

Czy można się na jakiś czas przyzwyczaić? No jasne, np. jak oglądam film czy czytam książkę nie myślę o tym kim jestem, bo przecież co to za różnica kto czyta daną książkę czy ogląda dany film ;) wtedy mi to … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 7 komentarzy

Wygląd :)))

Tak sobie niespodziewanie spojrzałem dziś w lustro… i wpatrywałem się w siebie przez jakieś dobre 5-10 minut… Uznałem, że gdybym był chłopakiem to byłbym w tym momencie na prawdę przystojnym facetem :> nie wiem… może to padanie światła, może moje … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 7 komentarzy

Dziś 6 grudnia…

No to co dostaliście? Ja książkę (którą z resztą chciałem od dawna). No i na szczęście nic z ciuchów! :) Ale to na razie… święta sie zbliżają i już się boję ;) Powiedzcie mi dlaczego tak trudno oduczyć rodzinkę by … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 6 komentarzy

Sprawy organizacyjne ;)

Nie mogę podać tu mojego „prawdziwego” numeru GG, bo niestety jest mi on potrzebny. Nie mogę tu go ujawnić, bo nie chcę by ktoś kiedyś znajomy przypadkiem tu trafił i za dużo wiedział, nie chcę go też tak po prostu … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 2 komentarze

Hm…

Nie odglądałem wczoraj tego programu :( tak jakoś wyszło :( Myślę tak sobie od niedawna… że skoro itak jestem inny, ludzie mają mnie za „nienormalną” czy „dziwną”… i jeszcze źle się z tym czuję, że muszę udawać i próbować zachowywać … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 3 komentarze

Moja przyszłość cd…

Jak mówiłem, tak piszę dalej o mojej przyszłości… Oczywiste jest, że nie będzie wyglądać tak jakby inni chcieli, a może nawet jak myślą, że będzie. Dużo myślałem o tym ostatnio… Jeśli mam być rozsądny, to wyglądać będzie tak: Eee, nie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

Moja przyszłość…

(Ktoś mnie zdenerwował przed chwileczką… zagadał mnie na gg i się rozmowa toczyła… i się w końcu zdenerowałem… ja wiem, że jestem inny niż wszystkie dziewczyny i że nawet rozmawiając przez internet da się to odczuć, ale jeśli się kogoś … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 3 komentarze