Miesięczne archiwum: Maj 2004

Pocieszyciel

To ja jestem zazwyczaj takim pocieszycielem… wszyskich pocieszam, doradzam, uspokajam.. hmmm… no staram się. I nie wychodzi mi to w sumie tak najgorzej. Tylko, że ja sam w wiele tych rzeczy, które mówię nie wierzę… a może wierzę, tylko kiedy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 4 komentarze

Armagedon

„Armagedon” to był fajny film :) podobał mi się bardzo, jednak „Dzień zagłady” chyba trochę bardziej. Uwielbiam wpatrywać się w telewizor i te ciarki na plecach… uwielbiam takie filmy! Książki z resztą też! To mnie interesuje… fascynuje… Ale dziś oglądając … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 5 komentarzy

Dzień Matki

Mamo… Dużo chciałbym Ci powiedzieć… ale nie umiem… po prostu nie potrafię… bo jak mam powiedzieć Ci, że masz syna a nie córkę…

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 2 komentarze

Dół intelektualny

No właśnie… wpadłem dziś w taki dół intelektualny. Czasem jakieś zadanie do szkoły doprowadza mnie do takiego stanu, że nie wiem czy mam siąść i płakać, czy iść się powiesić i czuję, że już tego dłużej nie wytrzymam i zastanawiam … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 4 komentarze

22.05.2004r.

Dziś jest (yy… to znaczy był) taki dziwny dzień. Znów podświadomie się czegoś boję. To takie uczucie… no nie wiem… lęku przed przyszłością… przed życiem… przed wszystkim… Ale z drugiej strony dziś ciągle ktoś sprawia, że się uśmiecham :) i … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 5 komentarzy

Tak to jest

No to zdania na temat ‚końca świata’ są podzielone. Cieszy mnie, że jednak ktoś się z tego życia cieszy, bo już miałem pisać patycję do Boga z prośbą o jakąś katastrofę kosmiczną ;) Moje podejście do sprawy się nie zmianiło. … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 7 komentarzy

Koniec świata…

Czasem mam takie dni, że tylko tego pragnę… dziś tak jest, choć bywa gorzej… Chciałbym żeby świat po prostu się skończył… Żeby nie było już nic… jaknajszybciej… nie chcę żyć… nie chcę umierać (sam)… chcę by świat przestał istnieć… i … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , | 7 komentarzy

Rozważań znów kilka…

Po pierwsze czas bez blogów dłużył mi się niesamowicie… siedziałem przy kompie i uświadomiłem sobie, że właściwie to ja nie mam co przy nim robić. Przeleciałem chyba wszystkie polskie serwisy blogowe i stwierdziłem, że blog.pl najbardziej mi się podoba. Nudziłem … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , , , | 6 komentarzy

Kolejny sen…

Miałem znowu dziwny sen… Byłem dwudziestoparoletnim przystojnym [ ;) ] mężczyzną. Pracowałem chyba w firmie zajmującej się sprzedażą nieruchomości i postanowiłem, że sam sprawdzę jeden duży dom, który to podobno miał być nawiedzony, w co ja oczywiście nie wierzyłem. Zdecydowałem, … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 4 komentarze

Litość

Ktoś mi tu kiedyś sugerował, że może pisząc to wszystko na blogu próbuję wzbudzić litość. Nie, ale napiszę co myślę o litości. O litości chciałem napisać dużo wcześniej. Osobiście uważam, że litość nie jest najgorsza. Widziałem program, gdzie osoby jeżdżące … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 6 komentarzy

Miłoś, miłość…

miłość, miłość, miłość, miłość… Wszędzie dziś widzę słowo „miłość”… a tak na prawdę, to nie wiem nawet co to jest ta prawdziwa miłość… kocham wielu ludzi, na prawdę wielu, ale to nie jest TA miłość… to nie taka miłość jaka … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 7 komentarzy

Wojsko…

Zbliżam się do tego wieku, w którym wojsko stanowi realne zagrożenie dla mężczyzn ;) Kiedy byłem mały to było dla mnie jasne, że pójdę do wojska! To nic, że nie byłem chłopcem, przecież kobiety też mogą iść, więc byłem pewny, … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 4 komentarze

Pająk

Dziewczyny czasem mnie poprostu osłabiają… Koleżanka: AAAA! AAAAA! Ja: Co?! Co jest?!? Koleżanka: AAA! PAJĄK!!! Pająk! Ja (z lekkim znudzeniem): I co z tego? Koleżanka: Ale chodzi ci po rękawie! PAJĄK!!! Więc odwracam głowę i patrzą na tego „przerażającego” pająka… … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 8 komentarzy

Koniec świętowania – szara rzeczywistość

Hmmm… Często piszę tak jakby nigdy nie zależało mi na życiu. Bo najczęściej mi po prostu nie zależy (co to za życie?). Ale czasem umiem je docenić. Pamiętam jak kiedyś podejrzewałem u siebie poważną chorobę. Może nie śmiertelną, ale może … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 7 komentarzy

1.05.2004r.

Udało się :) Spędziłem ten dzień tak jak sobie zaplanowałem! Jednak jak na ironię to dziś właśnie wszyscy najwyraźniej stwierdzili, że się przeraźliwie nudzą i pragną mojego towarzystwa… cóż, na to ja… yyy… nie, nigdy nie kłamię, a tylko umiejętnie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 1 komentarz

IV rozbiór Polski ;)

To już 1.05 :) Kurcze, czekając na 24:00 czułem się jak w sylwestra ;) Niektórzy mówią na dzień dzisiejszy IV rozbiór Polski :) i niech sobie mówią jak chcą, i niech sobie będzie jak chce… Na ten dzień czekałem od … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , , , | 7 komentarzy