Pozdrowienia z wakacji ;)

Yeah! Dorwalem kafejke! 2€; za godzine, to znosnie (1€ po 20:00, ale bym na noc nie zajechal), tylko chu… sie pisze, bo jak zobaczylem ta klawiatura, to sie przerazilem i przez kilka minut klawisze lustrowalem ;) Nie wiem dlaczego jest tak wszystko poprzestawiane ;) ze juz o 'z' tam gdzie powinno byc 'y' i odwrotnie nie wspomne… no ale nie tracmy czasu na biadolenie nad klawiatura! Aaaa… jeszcze mam krzaczki zamiast polskich liter w mailach :P a nie chcialem uwierzyc Michalowi ;)
(cos mi sie zdaje, ze zaraz druga godzine dokupie…)
No to tak… jechalismy jakies 9 godzin (cos dlugo) i musialem wytrzymac tyle czasu z rodzicami w samochodzie ;) no ale sie udalo i nawet pogadalismy o przysylosci i uwazaja, ze to dobry pomysl, ze chce sie wyprowadzic – fajnie :] ).
Teraz czuje sie odciety od swiata ;) nawet jeszcze ani razu nie bylem na wiadomosciach i chyba juz nie pojde, bo jakos zawsze mam ciekawsze rzeczy do robienia ;)
A wracam najpozniej 11.08, a moze wczesniej… kurcze, moze nawet jutro, bo to trudno przewidziec :P
A w ogole co Wy z tym wypoczywaniem? Ja tu jestem w pracy przeca :P no ale jest fajnie… w ogole grill co tydzien prawie, mam kompa swojego (filmy obejrzalem, jeszcze tylko pare horrorow mi zostalo), mam rower (ino ten rower to taki gruchot troche i sie boje zebym dzis nim dojechal… wczoraj mi lancuch spadl, ale to nic, bo mialem 4km (ale go zalozylem z reszta, wiec dojechalem normalnie), a dzis mam 8km… eee… co ja gadam, raczej z za centrum, to mam z 10km przynajmniej i nie usmiecha mi sie tyle na piechte zachrzaniac…). I wrocila mi ochota na czytanie ksiazek, a wczesniej mialem dwa blogi na dysku i w sumie jeszcze jeden mam do przeczytania. Takze sie nie nudze…
A poza tym, to oddaje sie grafomanskiemu nalogowi, wiec bedziecie mieli co czytac jak wroce ;)
Dobra… to ja teraz rundke po forach zrobic musze, bo juz bez nich na glowe dostaje i ze wszystkimi sie kloce… serio, zdalem sobie sprawe, ze internetowych klotni (zwlaszcza 'na Katoliku' mi brak). Nie bede sie logowal, tylko zerkne wszedyie ;) No i na blogi tez zajrze…
Edit: Ooo…ale bede mial czytania jak wroce :D np. tu zapewne bede mial ubaw ;) w koncu 'moj idol' (na tym forum) zalozyl ten temat ;)
/a teraz czekam nagrode za napisanie takiej dlugiej notki na tej masakrycznej klawiaturze ;) /
Bez odbioru ;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.