Miesięczne archiwum: Kwiecień 2006

W poszukiwaniu talentów…

Dlaczego wszędzie mi wychodzi, że jestem/powinienem być artystą? Analiza numerologiczna, różne testy poważne i mniej poważne… to bez sensu przecież. Ze mnie taki artysta jak… [taktownie zamilczę]. Próbowałem wszystkiego i nie jestem w niczym wybitnie dobry. Może to błąd, że … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 14 komentarzy

rozmyślania o przyczynach…

Mówiąc o przyczynach transseksualizmu zastanawiano się nad wychowaniem. Można by rzec, że coś w tym jest, bo z tego co zauważyłem wielu transseksualistów k/m ma niezbyt dobre kontakty z ojcem (albo nie ma ojca, albo jest nieobecny itp.). i ja … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 13 komentarzy

boję się…

„Budzę się. Od razu jest mi niedobrze, jak tylko przypominam sobie, kim jestem…” – takie to prawdziwe… (z bliskiego bloga). A wieczorem, kiedy zasypiam, i już prawie śpię, to czuję się tak jakbym miał się za chwilę obudzić w innym … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , , | 13 komentarzy

# 391

Ależ byłem wściekły. Chodziłem i się wkurzałem na wszystko i wszystkich (tak, ja wiem, że to jeden z objawów uzależnienia) ojciec z resztą też :] Potem się powygłupiałem aż mama mówi uśmiechając się z politowaniem: „Co ten internet robi z … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 8 komentarzy

wkurw

Awaria neo (jaja se robia? awaria, ktora trwa juz 26godz?!) jestem nerwowy! Testuje GIMPa. Nuda. PS: moje: <edytowano> Edit (22.04 – godź. 11:10): No! Wreszcie działa (bezpośrednio… bo jeszcze muszę router podłączyć). A to był oczywiście adres mojego devARTa.

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 9 komentarzy

Benedykt XIV i trochę o autorytetach…

A dziś jest rocznica wyboru Ratzingera na papieża. O tym też nie pisałem rok temu, więc nadrobię dziś. Tutaj przypomina mi się 44 odcinek Chomików… to takie prawdziwe :/ Co ja myślę? Myślę, że pasuje na papieża. Nie wiem czy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 10 komentarzy

Koniec świąt (dzięki Bogu)!

Masakra… Święta upływały o dziwo spokojnie (nie licząc tych dwóch awantur, ale co tam taka drobnostka :D z resztą ja nie miałem z nimi nic wspólnego), ale nie… dziś musieliśmy pojechać do rodziny… i od razu mi się odechciało jak … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 7 komentarzy

???

„Nigdy nie widziałam żeby chłopak tak pisał o uczuciach” – komentarz z bloga ts k/m Czy to źle? Czy to czyni z nas gorszych mężczyzn? To, że potrafimy pisać o uczuciach?

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 11 komentarzy

Wielkanoc?

Jakoś tak w tym roku nieprzyjemnie się czuję w związku z tymi świętami. Nie jestem jakiś anty do świąt, ale chyba dostrzegłem wreszcie, że nie ma tym nic pięknego. Najpierw sprzątania cały tydzień (już mnie zaczęło wkurzać, aczkolwiek przyłożyłem się … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 11 komentarzy

Jestem zły, ale zaraz poprawię sobie humor…

Eh… jeszcze jeden głośnik w kompie mi najwyraźniej nie działa – zajebiście! (a tak czułem, że należy je oszczędzać :P ). Chyba jutro pójdę się wstępnie zapytać specjalisty co jest z moim kompem. Wprost wspaniale – mój prezent na święta … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 8 komentarzy

Przygotowaniami do Wielkanocy można by to nazwać…

Ciepło się zrobiło, to więcej ludzi na targu sprzedaje jakieś sensowne rzeczy [kupiłem „Mroczną połowę” i „Bastion” (3 z 4 części, bo pierwszej nie mieli) do mojej kolekcji – 3zł za kasetę], a ostatnio też kupiłem sobie miesięcznik „Premiery” bo … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , , , | 8 komentarzy

Seksmisja

…wczoraj oglądałem… Niby tylko fajna komedia, ale… bardzo prawdziwa… Wolę śmierć niż być kobietą!

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 5 komentarzy

Porządki, wizyta A. i trochę przemyśleń.

„Willst Du Dich von etwas trennen, dann mußt Du es verbrennen…”* innymi słowy zostałem zmuszony do zrobienia porządków przedświątecznych. To znaczy miało być to wytarcie kurzy, ale jak zacząłem to wszystko przestawiać, zdejmować, ustawiać to szlak mnie trafił i połowa … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 11 komentarzy

# 381

Rocznica śmierci Jana Pawła II. Rok temu umyślnie nic, kompletnie nic na ten temat nie napisałem. Bo mnie wkurzył ten cały reality show :/ no bo niestety, ale ja tak to odebrałem – że ze śmierci papieża zrobili reality show … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 9 komentarzy

Postanowienie

Z dniem dzisiejszym (no dobra… już wczorajszym) odmówiłem przyjęcia pracy na stanowisku recepcjonistKA (i to jeszcze w większej dziurze niż moja odległej o kilka km… ciekawe czym bym się tam miał dostać…), więc mnie wykreślono na trzy miechy z listy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 14 komentarzy