Miesięczne archiwum: Styczeń 2007

# 500 (wow… 500 notek… o ile nie pomyliłem się w obliczeniach…)

Ja nie wiem… czy babcie widzą inaczej? Moja uważa, że marnie wyglądam o.O Fajnie, nie ma co… ponad 15 kg nadwagi (no nie wiem dokładnie ile… szacuję ze stosunku wagi do wzrostu) i marnie wyglądam :D I pyta się mnie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 6 komentarzy

o orientacjach u transów i o moich marzeniach, i co tam jeszcze…

Może i tak, może czasem po niektórych widać. Ale po mnie nie widać. Tak to jest jak się opanuje rolę do perfekcji… perfekcyjniej nawet niż bycie sobą… Ostatnio tematem „Homofonii” był biseksualizm. Ja nie wiem co niektórzy chcą od tego … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 9 komentarzy

# 498

Nie rozumiem kobiet (co za nowość :D). I to oczywiście ja jestem ten dziwny, bo wszyscy oczekują, że powinienem rozumieć i jak ja w ogóle mogę nie rozumieć… wkurza mnie to. Wkurza mnie też, że zawsze na filmach ktoś mówi: … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 9 komentarzy

# 497

Mam tak czasem, że coś mnie męczy i chcę napisać, a jednocześnie nie wiem co. Te notki są zazwyczaj nieskładne i często w ogóle rezygnuję już po napisaniu kilku słów. Mimo to próbuję dziś znowu. Jak szybko zmienia mi się … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 3 komentarze

stare-nowe życie ;) /czyli zmiana nicka/

Ułaaa… co to była za noc ;) Prądu brak przez 18 godzin (ale u nas na ulicy lampy świeciły, dalej to pół miasta zupełnie ciemno – dziwny to widok taka ciemność). Ale to jeszcze nic… mamy takie drzwi balkonowe, że … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 7 komentarzy

# 495

Ad. poprzednia notka -> bo chyba jest tak, że przyjemniej się znajduje w homofobie/innym fobie/fanatyku religijnym coś dobrego, coś co nas łączyć itp. niż w kimś kogo się uważa za kolegę/przyjaciela odkrywać homofoba itp… Czy ja przyciągam gejów na każdym … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 6 komentarzy

Jeszcze trochę o postrzeganiu innych/siebie ;)

W ostatnim akapicie poprzedniej notki chodziło mi… no właśnie po trochę o wszystko. Ale o tym, że jak ktoś raz podpadnie, to potem uraz zostaje już pisałem. Chodziło mi też o coś innego… ot np. jest sytuacja, w której ktoś … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 6 komentarzy

takietam…

Orange mnie dorwało. Chcieliby więcej kasy, hahaha, ciekawe do kogo miałbym to wydzwaniać. Mama dziś mówi, że jutro jest zebranie (czy tam coś) w gminie, na co ja: „IDZIEMY!”, bo ona nie była co do tego przekonana ;) No ja … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 8 komentarzy

Nie rodzisz się Polakiem, Niemcem lub Żydem. Rodzisz się człowiekiem! Nie rodzisz się katolikiem, buddystą, muzułmaninem. Rodzisz się człowiekiem! Nie rodzisz się kobietą. Rodzisz się człowiekiem! Nie rodzisz się mężczyzną. Rodzisz się człowiekiem! Nie rodzisz się heteroseksualistą, homoseksualistą, biseksualistą, pedofilem, … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano | 3 komentarze

Zatrzymanie nad losami innych…

Ostatnio znów się czuję jak ostatni debil. Oglądam jakiś program – przeżywam cierpienie bohatera jakby dotyczyło mnie. Czytam czyjeś wyznania – zaczynam się przejmować. Widuję szczególnie na forach ludzi, którzy czasem piszą w jakimś temacie: „Nic mnie to nie obchodzi” … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 4 komentarze

# 489 / 12 – notka ukryta / nie zniszczycie :>

Nobody is perfect but I’m pretty fucking close. ;) to takie w stylu Briana ;) Ale dobre :D Czyżbym miał coraz większą potrzebę pisania notek ukrytych? Tak „dla siebie” tylko? Może i tak. Po trzech latach pisania bloga chcę znów … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | Dodaj komentarz

# 488

Niektórym ludziom wydaje się, że pozjadali wszystkie rozumy. Kilka faktów, które sam umieściłem w internecie + sprawdzenie adresu IP, to na prawdę nie jest odkrycie Ameryki. W dodatku słaba „domyślność” powoduje błędy, ale przecież nie będę z błędów wyprowadzał, niech … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , | 6 komentarzy

# 487

Sylwester minął całkiem miło (choć co to tam za sylwester… wyglądał jak każdy inny wieczór, tyle że z dodatkiem pokazu fajerwerków o 12:00). No i może jeszcze pokłóciłem się z mamą o składanie życzeń :] Bo powiedziałem, że mam zamiar … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Bez kategorii | Otagowano , , | 7 komentarzy